Ogólnopolski Konkurs
„Nasze finanse. Jak zarządzać, oszczędzać i zarabiać?.”
którego organizatorem była FUNDACJA NBP
rozstrzygnięty!!!
Zespół II Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Chrzanowie w składzie: Karolina Dyl, Klaudia Kaszyca, Aleksandra Kędra i Krzysztof Lasoń (uczniowie klasy 1a) został zakwalifikowany do w/w konkursu. Konkurs składał się z dwóch etapów – w I etapie oceniano nadesłane projekty multimedialne. Komitet Konkursowy wyłonił osiem najlepszych zespołów. II etap, który odbył się 10 maja 2013 roku polegał na zaprezentowaniu przez zespół projektu na otwartym posiedzeniu Komitetu Konkursowego. Jurorzy oceniali wartość merytoryczną projektu, pomysł na prezentację i sposób jej przeprowadzenia, a przede wszystkim wykorzystanie możliwości nowoczesnych pomocy dydaktycznych, w tym zwłaszcza tablicy interaktywnej.
Zespół II Liceum Ogólnokształcącego im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Chrzanowie został finalistą z wyróżnieniem otrzymując dla szkoły nagrodę pieniężną w wysokości 2.500 zł., a uczniowie drobne upominki. Otrzymaną kwotę przeznaczymy na zakup tablicy interaktywnej, by w przyszłości uczniowie II LO mogli zdobywać jeszcze większe sukcesy. Nagrodę wręczyli nam członkowie Zarządu NBP:
- Pan Witold Koziński, Wiceprezes NBP,
- Pan Jacek Bartkiewicz,
- Pan Jakub Skiba,
- Pani Katarzyna Zajdel-Kurowska,
- Pani Małgorzata Zaleska.
Finał Konkursu odbył się w siedzibie Narodowego Banku Polskiego w Warszawie. Fundacja NBP sfinansowała wyjazd wszystkim uczestnikom Konkursu oraz zadbała o wspaniałą atmosferę podczas jego pobytu.
Organizatorom bardzo serdecznie dziękujemy.
Wyniki Konkursu: http://www.fundacjanbp.pl/index.php?id=nasze_finanse
Zespołowi, z którym miałam przyjemność pracować, to jest: Karolinie, Klaudii ,Oli i Krzysztofowi bardzo serdecznie gratuluję i dziękuję za współpracę, cierpliwość, poświęcony czas i wspaniałe przygotowanie projektu multimedialnego.
GRATULUJĘ I DZIĘKUJĘ:)
Mirosława Sojka
Opis pracy konkursowej – Nasze finanse. Jak zarządzać, oszczędzać i zarabiać.